pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Hmm vad ska jag göra??

Kategori: Allmänt

Idag är en sån där dag då ja inte riktigt kan bestämma mig för vad jag ska göra. Det finns massor av alternativ men vet inte vart jag ska börja lr vilket jag ska prioritera först. De som finns på min lista i huvudet just nu är rida, promenixa med hundarna, dammsuga och torka golven (mkt behövligt egentligen), måla klart i badrummet och hämta ved. Sen finns de ju en sak jag inte borde göra och de är ju att sitta här och knappa ;-) Men de är skönt med lite vila efter jobbet också.


Förövrigt så väntar jag på ett reflextäcke med bog som jag och Sara beställde varsitt utav igår. Klicka på länken så får ni se det  reflexridtäcke med bog ifrån Horze   jag tycker att de verkar så smart och läser man folks omdömen så är de bara positiva saker:-) Och med dagens nymodigheter kan man ju följa sitt paket via Internet så idag hade jag fått ett mejl om att de hade packats i Holland och tog ca en vecka för att komma till mig.




Slänger in ett kort på mina små dogz oxå;-)



 

Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: