pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Agilityträningen

Kategori: Agility

Agilityträningen gick skapligt kunde ju gott bättre om man säger så. Så de kändes att jag inte tränat någon agility på väldigt länge och nu dröjer de två veckor tills nästa gång. Och nästa gång blir dagen efter agilitytävlingen i Tibro som jag och Caktus ska vara med på.
Så hmm frågan är hur de kommer att gå på den tro?? Ja ja de får väl gå som de går men lite synd att jag inte kommer att kunna träna någon mer agility innan tävlingen. Känns som vi hade behövat de jag och Tussen. Men de är ändå skönt att ha kommit igång efter vinteruppehållet. Fast jag tror inte de har varit fel att ha haft uppehåll med agilityträningen heller utan de är nog bara bra för både folk och hundar:-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: