pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Så de kan gå....

Kategori: Allmänt

Jag var på ICA köpte en säck Doggy hundmat till min hund, i kön bakom mig frågade en kvinna mig om jag hade en hund.
Varför skulle jag annars vara och köpa hund mat, eller hur??
Så impulsivt sa jag att nej, jag har inte en hund, jag ska börja på min Purina Diet igen, och att jag förmodligen inte borde det eftersom jag hamnade på sjukhuset sista gången men att jag hade gått ner 25 kilo innan jag vaknade på intensiven med omfattande vård, med massa slangar, nålar och näringslösning i båda armarna.

Jag berättade för henne att det var i egentligen en perfekt kost och allt du behöver göra är ladda dina fickor med Doggy hundmat och helt enkelt äta en eller två varje gång du känner dig hungrig. Maten är klart näringsmässig så det fungerar bra och jag tänkte försöka igen. (Jag måste nämna att praktiskt taget alla i kön nu lyssnade glatt på min historia.) Skräckslagen frågade hon om jag hamnade på intensivvård, eftersom hundmaten förgiftad mig.

Jag sa till henne nej, jag klev av en trottoarkant för att sniffa en pudel i rumpan och en bil körde på mig. Jag trodde att killen bakom henne skulle få en hjärtattack, han skrattade så mycket.
Tänk på vad du frågar mig och vara beredd på mitt svar. Jag har all tid i världen att tänka på galna saker att säga.......

Nu när du har läst det måste jag erkänna, jag kopierade den från någon annan...

Men visst var den bra så vill du också sno den så gör de och gör någon glad:-) För erkänn du fick ett leende på dina läppar!

Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: