pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Nedräkning till julen

Kategori: Allmänt

Då har nedräkningen mot jul börjat om ni kollar till höger på min sida så ser ni hur långt de är kvar!

Förövrigt hade ja min kortaste dag på 2veckors schemat idag och är redan hemma men ska snart iväg igen för Casper och Elliott ska vaccineras.

Tror inte att de kommer vara så uppskattat och inte ifrån Caktus håll heller för han ska få vara själv hemma. Det blir ju så sällan han är helt själv för har jag bara en hund med bort för att träna så är de ju oftast han. Så de är bara nyttigt för honom men han kommer antagligen tycka vädigt synd om sig själv.

Får se om ja hinner/orkar rida Åsa sen i mörkret för Lin har ridit Åse nu på dagen och Moa och Flora gick igår så de behöver inte ut idag. Så jag får se helt enkelt är ju ingte de roligaste vädret precis regn och blåst burrrrr!

Hoppla!

Kommentarer

  • Elin säger:

    hoppsan fast den blev ju på vänster;-)

    2011-12-01 | 16:40:12
    Bloggadress: http://pudelz.blogg.se/
  • Rebecka säger:

    Ser ingen nedräkning varken till höger el vänster????Eller är det redan jul???

    2011-12-01 | 19:19:35
  • Micke säger:

    Man ser den bara om man är på huvudsidan verkar det som :) Snart är det jul och då kommer tomten!!!!

    2011-12-01 | 20:02:03

Kommentera inlägget här: