pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Ge mig fler timmar!

Kategori: Allmänt

Idag är det en sådan dag då jag önskar att dygnet hade fler timmar. Efter jobbet hade vi APT, arbetsplatsträff som gjorde att jag blev senare än vanligt hem. Som skönt och gott var fick vi en julsmörgås på mötet så ja behövde inte äta något när direkt när ja kom hem.

Sen har de rullat på motionerat hundar, ridtit Åsa, tvättat och skrivit julkort. Och tjötat med folk;-) hur många som helst på några timmar nu på eftermiddagen och ibland snackar man knappt med någon och så är alla sociala samma dag.

Men nu känns de som jag börjar komma i kapp min dag och då är de snart dags att sova för imorgon ringer alarmet 04.00 och då hoppar ja pigg som en mört ur sängen.

Ne kanske inte riktigt men ja kan låtsas det i alla fall!

Och så måste ja tipsa er om julshowen på söndag där jag Åsa, Åse och Moa kommer att vara med.

Dags igen för den populära julshowen


Den 18:e december är det dags igen för julshow, där ungdomarna i klubben bjuder på ett fullspäckat program

Kl 15:00 börjar Luciatåget, sedan blir det bl.a. ponnyagility, kadrilj, gymkhana och andra uppvisningar.
Julshowen håller på ca 1,5 timme.

Parkering på Töreshov, så kom i tid och med varma kläder.

Försäljning av lotter och fika.

Inträde:

  • 0-5 år gratis
  • 5-18 år 20 kr
  • vuxen 40 kr

Välkomna önskar Ungdomssektionen


kopierat från Töreboda hästklubb

Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: