pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

20dec-11

Kategori: Allmänt

Några bilder från julshowen har ja tyvärr inte fått tag på än men de ska fixas på något sett jag lovar.
Inte har jag hunnit baka några pudelpepparkakor heller men jag har köpte mig en färdig degklump som bara är att kavla ut. Men den håller sig till 17 maj 2012 så jag har tid på mig;-)
Och tro det eller ej men för tredje gången har jag vunit i tidningen Equipage prenumerationslotteri!  Denna gången en mössa från Equiline värd 399spänn! Har nog aldrig ägt en så pass dyr mössa förut så den borde vara bra. Jag har inte fått hem den än så ja vet inte vilken färg de blir än man antingen lila, skogsgrön eller marinblå. Men jag hoppas på en lila. BILD PÅ MÖSSAN
Idag har jag tränat lite dressyr med Åsa och Åse en stund var barbacka i en hage. Eftersom snön äntligen har kommit och det har frusit lite på marken så har jag äntligen någonstans att träna lite.
Och monstren fick sig en promenad ute i mörkret. Ännu ett plus när de är lite fruset  och snö är när det går att vara ute med hundarna, utan att behöva tänka på precis vart man går för att slippa lerinpackade hundar!
Hoppla!
Några bilder från julshowen har ja tyvärr inte fått tag på än men de ska fixas på något sett jag lovar.
Inte har jag hunnit baka några pudelpepparkakor heller men jag har köpte mig en färdig degklump som bara är att kavla ut. Men den håller sig till 17 maj 2012 så jag har tid på mig;-)
Och tro det eller ej men för tredje gången har jag vunit i tidningen Equipage prenumerationslotteri!  Denna gången en mössa från Equiline värd 399spänn! Har nog aldrig ägt en så pass dyr mössa förut så den borde vara bra. Jag har inte fått hem den än så ja vet inte vilken färg de blir än man antingen lila, skogsgrön eller marinblå. Men jag hoppas på en lila.
En sådan här:

Idag har jag tränat lite dressyr med Åsa och Åse en stund var barbacka i en hage. Eftersom snön äntligen har kommit och det har frusit lite på marken så har jag äntligen någonstans att träna lite.
Och monstren fick sig en promenad ute i mörkret. Ännu ett plus när de är lite fruset  och snö är när det går att vara ute med hundarna, utan att behöva tänka på precis vart man går för att slippa lerinpackade hundar!
Hoppla!

Kommentarer

  • Madde säger:

    Men vilken tur du har! Jag får nog också börja prenumerera på den där tidningen! Vad kostar det? Jag hoppas också att någon har bilder från kadriljen. Skulle va så kul att se :)

    2011-12-21 | 13:56:31
    Bloggadress: http://madduskan.blogg.se/
  • Camilla- Låt hundarna slippa stress, tramp och trängsel på mässorna, skriv under! säger:

    Sv: Det är ju ett jättebra initiativ!! Tänk om fler kunde ta det!

    2011-12-22 | 20:45:01
    Bloggadress: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här: