pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

vad har hänt?

Kategori: Allmänt

Ja nu har jag varit dålig på att skriva några dagar men som vanligt underhåller jag mig rätt så bra på dagarna.
Jag har ridit med Lin tisdag, onsdag och idag. Både tisdag och onsdag träffades vi klockan 7 i stallet! och i onsdags klockan 8. Och så har vi börjat med en tur på Åsa och Åse och sen en lugnare barbacka tur på Moa och Flora efter.

För när man har semester måste man ta vara på dagarna och inte sova bort dem:-)

Sen har de blivit en tur vardera till Skövde och Mariestad och en hel del grejer som har med ladugården och kossorna att göra, målat, flyttat djur mellan ladugårdarna och lite mjölkning, tvättat hästtransporten utvändigt mm. Även mitt och mormors hus gräsmattor har jag hunnit med att klippa.

Och imorgon tar jag och Elliott tåget till Göteborg och bor på hotell, Liseberg och middag under kvällen Lantmännen Doggy betalar som sponsrar hela tävlingen) och på lördag blir de tävling på Trägår´n mitt i stan.

Och på kvällen 60årskalas i Bollebygd så ja hoppas på att hinna förbi Hööks i Borås på hemvägen eftersom de har 15% på de mesta i butiken just nu!


Så nu tar de nog några dagar igen innan ja skriver något nytt om ja inte gör de ifrån mobilen i och för sig de får vi se.

Hoppla!








Kommentarer


Kommentera inlägget här: