pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

tävling hos camillahastskotareblogg.se

Kategori: bloggtävlingar

Jag är med och tävlar om att vinna Mountain horse grejer hos camillahastskotare.blogg.se klicka på bilden för att komma till tävlingen och tävla du med:-)


Alla grejerna är ju snygga och vad ja vet har ja inte varit missnöjd med några MH grejer hitills så nu är de bara att hålla tummarna!

Fast helst vill jag vinna ridbyxorna med tanke på min klantighet......vita kläder= blir ju smutsiga så lätt men visst är de väldigt snyggt!

Hoppla!!



Kommentarer

  • Camilla- Tävla om tre plagg ifrån Mountain Horse på bloggen! säger:

    Tack för att du är med i min tävling och lycka till! :D

    2011-08-10 | 10:58:56
    Bloggadress: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här: