pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

regn,kakor,sommarcup

Kategori: Allmänt

Ja så kan man sammanfatta min dag det har regnat från och till hela dagen och där emellan har jag bakat kakor ihop med Rebecka. Städat lite och ridit Åsa och nu i kväll var sista gången på agilityns sommarcup. Jag hade bara med Caktus och han diskade sig i båda loppen men de ena var egentligen ett bra lopp förutom att han tog ut ena svängen lite mycket och råkade hoppa däcket.........som han inte skulle gjort just då.

Sen var de en rolig grej våran lokaltidning Mariestads Tidningen kom dit och fotade och snackade lite med oss:-) De var helt oväntat att de skulle komma ut men eftersom sommarcupen står med i "aktiviteter" i Töreboda kommun så hade hon läst de där att de var. Och sånt är skoj tycker ja nu kanske inte just ja eller Caktus kommer med på bild men vem vet? På fredag skulle de troligtsvis komma med i tidningen i alla fall!


Franska Macarons med hallon och granatäpple. De var första gången vi gjorde macarons kakor och man kan ju göra dem i nästan hur många smaker som helst men vi valde efter vad jag hade hemma så de blev en smörkrämsfyllning med ahllon granatäpplesylt.




Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: