pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

dagen

Kategori: Allmänt

Ja ställde klockan på 6.30 idag så strax före kl.7 stod ja Moa och Flora i stallet redo föe en ridtur. Jag red på Moa och hade Flora som handhäst. Var tillbaka strax före kl.8 så då tog ja även i Åsa och red en kort sväng på henne också innan de blev för varmt.

De är verkligen skönt att rida så tidigt allt är så lugnt och skönt ute och visst ja har semester och ska kunna sova hur länge jag vill men ja tycker de är värt att gå upp tidigt för att slippa rida i värmen. Och vila kan man man göra på dagen i värmen i så fall. Inte för att jag tar de så lungt.......

För resten av dagen hjälpte ja pappa med lite av varje bland annat att måla vita detaljer på ladugården, var helt vitprickig efteråt:-)

Sen blev de en snabbvisit i mataffärn och nu i kväll red jag även Åse.


Så ja såhär har min dag sett ut:-)


En bild ifrån gårdagen på mig och Åse:



hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: