pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

bra början på dagen

Kategori: Häst (fjordhäst)

Jag och Lin träffades i stallet klockan 8 ( ja vet de är söndagsmorgon men vi är sånna) och red Åsa och Åse en timmes lång tur i rätt högt tempo. Sen blev de en betydligt lugnare barbacka tur med Moa och Flora efter.

Så kl 10 var alla 4 hästarna motionerade så även en lite sväng med hundarna har jag hunnit med nu innan ja slog på datorn.

Så resten av dagen blir nog till att städa inne i huset och även plocka i ordning i ett "nytt" skåp som ja fick till stallet igår. Meningen är att mina schabrak ska hamna där om de får plats.....För som läget är nu så har jag dem i stora plastbagar inköpta på GeKås. De är helt ok men de känns lite rörigt med dem.


Så då har ja berättat lite om dagsformen här tror att de kommer bli ett eller två blogginlägg till fast om helt andra saker idag så håll utkik.


Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: