pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Yummyfrutti

Kategori: Allmänt

Yummyfrutti!
 
Lemon Pie
Cookies & Cream med hallonsås
Strawberry Cheesecake
 
Ja visst låter de i alla fall gott om man gillar Risifrutti! Själv föredrar jag Mannafrutti men köpte ändå en av varje smak utav dessa bara för att de lockade mig att testa. 
Nu har ja inte ätit alla tre än men valde att börja med Strawberry Cheesecake och ja absolut att den gick att äta. Men som nästan alltid med nyheter inte värda sitt pris. För den "lilla" portion man får.  Men de kanske bara är jag som är lite snål och fattig ;-) Men som ni vet nyheter är jag nästan jämt redo att testa när de gäller sötsaker eller liknande.
 
Så här ser de ut!
De ingår till och med en plastsked i varje förpackning de ni, lyx!  
 
Hoppla!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: