pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

partAJ

Kategori: Allmänt

Hejsvejs idag tyckte jag det var läge för ett blogginlägg när det hänt lite saker och så.
Idag är det Allahelgonsdag vilket innebär att man hedrar de döda med bland annat ljus på gravarna. Fast jag ska faktiskt på ett halloweenpartaj ikväll. Med obigatorisk utklädnad och jag skulle egentligen varit en lila drake men fast att Micke beställde våra dräkter i god tid (2,5v sedan) så har de inte dykt upp. Så med vår otur kommer de säkert på måndag. Så de känns lite surt men jag har varit lite kreativ och skapat en annan utstysel som jag håller hemlig en stund till.
 
Men bara för att vi ska bort ikväll lyckades jag med en ofrivillig avsittning från Åsa tidigare idag. Jag hade varit uppe i sandhålan och klättrat och Micke och Caktus gick med. Sen på tillbakavägen skulle jag hoppa ett upphopp som jag hoppade ner på vägen dit utan problem. Men denna gång gick det lite fel så med publik och allt damp jag i marken. Visst händer det att man ramlar av men oftast peppar peppar ta i trä skadar man sig inte så mycket.
Gjorde jag väl inte idag heller förutom att mitt lillfinger har svullnat, stelnat till och ömmar en aning. Så nåde den som petar på det ikväll!
 

Självklart på höger handen med! Men men det går nog över snart......... ( Naglarna är förbereda inför kvällen)
 
Hoppla!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: