pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Första advent

Kategori: Allmänt

Passade på att ta fram adventssakerna redan i fredags och även byta gardiner i köket men fönsterputs får vänta iår. Känns lite sådär att krångla med klumphanden om man säger så men på tisdag eftermiddag då ryker gipset!
En ljusstake från mormors och på utsidan lyser adventsgranen.
 
De har ju även blivit lite kyligare ute och någon vante får jag inte över gipset om det inte skulle vara en tumvante i storlek XXXL typ. Men då kom jag på den smarta idèen att en benvärmare innanför jackärmen var ju perfekt.
 

Jättesmidigt :-)
 
Igår kväll var det julbord med jobbet på O`learys i Skövde och mycket julmat var det men någon vidare julstämning var det däremot inte. Det ingick även bowling efter men det fick vara för mig det räcker med en trasig hand så då utsätter jag inte vänster för vad som helst!
 
Sen har jag köpt något som egntligen känns sjukt onödigt men nu när Caktus är ensamhund så tycker jag ändå han förtjänar denna.
 
En helt egen godiskalender i väntan på julafton.
 
Så imorgon blir det till att öppna första luckan.
 
Trevlig 1a advent gott folk!
 

Kommentarer

  • M säger:

    Finns det kattkalender också tro? :)

    Svar: Japp de finns! På Arkens Zoo i Skövde köpte jag min (Caktus).
    pudelz

    2014-11-30 | 20:37:43

Kommentera inlägget här: