pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Göteborg

Kategori: Allmänt

Så då var dagen i Göteborg med Göteborg Horseshow slut för denna gången! Kollade på fjordingarna som planerat men de var inte riktigt lika bra som ja förväntat mig.
Rolf-Göran Bengtsson på kuskbocken
 
 
Men ändå skoj att se de live men ett annat år om de är på söndagen så kommer ja överväga att inte se dem. Utan gå på något annat tidigare dagar för de märktes så väl att de var utplockat på mässans sista dag. Samt att säljarna förberedde för nerplockning. Men men nu vet ja de, ska man dit för att shoppa välj inte söndag! 
 
Men lite saker hittade ja allt ändå som denna fårskinnspad med kanal för en 500ing. Och om den nu är äkta som de stod var de ett bra pris. 
Rutig och fin med :-)
 
Sen fick de bli hästgodis i lösvikt och de är sjukt många olika smaker kommer inte ihåg alla men va sägs om,  Skogsbär, kiwi, apelsin, honung, lakrits och jordgubb och många många fler smaker!
 
 
Och sen köpte ja bara en grej till, till mig ett par vita Pikeur ridbyxor modell Meredith II som ja hittade i en fyndlåda och endast ett par i min storlek så de kändes verkligen som rena turen idag eftersom de kändes så utplockat överallt. Lite synd att ja inte hittade pikeurridbyxor i en annan färg till bra pris bara. Men nu kan ja köra helmatchat på tävlingsbanan i alla fall eftersom kavajen är av samma märke!
 
 
Sötåsens floristutbildnings häst!
 
 
 
Så de var min dag nu ska bara tåget ta mig till Skövde och sen hämta dogsen som varit på pensionat hela dagen!
 
Hoppla!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: