pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Äntligen!

Kategori: Allmänt

Äntligen har jag köpt en ny mobil! Fram och tillbaka har jag funderat på vilken som skulle passa mig eftersom jag har mina krav. De har kommit ut en ny xperia Z1 compact som verkar mer än bra tålig och lång batteritid mm. men först och främst så är jag inte villig att lägga 4585kr på en mobil och sen var den allt i största laget för mig. Så jag har letat och letat och nu till sist hittade jag en mobil som visserligen är utgående modell = sänkt pris och endast 4 tums skärm.
Även de är egentligen för stort för mig men jag fick kompromissa lite med vad jag ville ha för innehåll med. De kommer ju ut nya mobiler hur ofta som helst så varför köpa den nyaste den är ju ändå inte ny så länge till!
 
Så en xperia P och jag ska kampera ihop nu och ett tag framöver hur länge de får min klantighet utvisa.... Men jag ska införskaffa ett skal snarast så borde den hålla lite bättre.
 
 
Min!
 
 
Hoppla!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: