pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Mountain horse interceptor high rider

Kategori: Allmänt

Jag har ju glömt att berätta att äntligen har mina vinststövlar kommit.
"Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge"
- Ja så sägs det oftast
 
Jag fick ett mejl för några månadersedan om att leveransen från tillverkaren skulle dröja så antingen om jag vill ha ett annat valfritt par stövlar ur MHs sortiment eller vänta till runt vecka 21.... de kom vecka 23 :-)
 
Och de var lika snygga som på bilderna men rätt så hårda så det kommer ta mig ett par gånger att rida in dem känner jag. Än så länge har jag bara ridit med dem två gånger eftersom jag inte vill ha dem på vilka ridrundor som helst. Med risk för att skrapa dem mot ett träd då jag har en del rundor på skogstigar och ibland kommer ens ben mot en träd. Så jag väljer mina tillfällen!
 
 
En tur på Flora fick bli premiärturen i dem.
 
 
Visst hade de kunnat varit någon cm högre men med mina strutsben kan man inte få allt här i världen så det gör inget! Så än en gång ett STORT TACK till alla er som var med och röstade på mitt rim!
 
Hoppla!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: