pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Uppdatering!

Kategori: Allmänt

Först vill ja önska er alla som kikar in här då och då en GOD JUL!!! Och eftersom snön som kom redan försvunnit så får de bli en bild på Åsa från förra julen!
 
 
Sen blir de uppdatering i korthet men undrar ni något så är de bara att fråga! Kommer rätt så blandat nu eftersom jag inte alls hunnit/orkat blogga senaste veckan. Men nu så i väntan på julafton kände jag att tiden fanns för Bingolotto är inget för mig.
 
*Ridit- Åsa mest alldeles för lite på Moa och Flora tyvärr.
*Promenerat med hundarna- träningen ligger verkligen lågt just nu. Vet att Caktus önskar mer aktivering arbetsmyra som han är men samtidigt väldigt anpassningsbar som skönt är.
*Blivit rasande på min mobil - senast nu då den hänger sig stup i ett! Morrr! -Behöver en ny.
*Siv min mormors syster gick bort tidigt på Luciamorgonen allt gick så fort och om ni minns så gick mormor bort i maj i år. Så de har inte varit något roligt år detta och plus de min älskade kära Casper i augusti och även familjens katt Litea som jag bott ihop med lämnde oss i nov. Hon var så speciell den katten mer som en hund faktiskt. Casper, Elliott och Litea de var en riktigt trio de en gång i tiden och nu är de bara Ellliott kvar <3
*Tittat på Luciatåg uppe i Ekeskogs bygdegård- Mysigt
*Gjort ännu en smörgåstårta:
*Nytt schema att jobba efter på jobbet- Känns sådär.
* Köpt alamanacka av töreboda Hästklubb där jag och Åsa är med på juni månad. Så nu får jag nog ha juni uppe hela året eller?
 
*Åsa har fått prestationsmedalj bruksridning, valör SILVER i Svenska Fjordhästföreningen- bild kommer.
 
De var lite blandat från lilla mig så ha nu en riktigt GOD JUL!
 
 
Hoppla!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Hur vet du att du har fått prestationsmedlajen? Har du fått nått brev eller nått? GOD JUL!:)

    2013-12-24 | 08:59:32
    Bloggadress: http://nytorpsjazz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: