pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

helgen 17-18mars

Kategori: Allmänt

Oj oj nu var det jättelängesen jag bloggade men nu så!

Dagarna flyter på som vanligt i helgen grejade jag och Micke lite i trädgården. Promenix ihop med Linnèa och labben Jason och Caktus och Jason var allt lite trötta efter då de springer som galningar och leker med varann:-)

Och även Mickes syster kom ut och så tog vi en ridtur i det toppensköna vädret på söndagen.

Våritt!


Och på söndagen klippte jag även 3 stycken, alla med hundsaxen:-) Först Micke som nog blev lite kortare än vad jag sett honom i förrut men men de växer väl ut. Och sen blev det Caktus tur men han behöver badas en gång till och jämnas till innan han blir helt klar. Och på kvällen kom Rickard förbi och där blev det ännu kortare frisyr än de två föregående men det var hans egna val.

Men jag tycker nog att jag blev skapligt nöjd med allihop.

Och på lördag ska jag och Åse iväg till Töreboda och hoppa clear round i Töreboda och med tanke på att vi inte har hoppat mer än små hinder i skogen på hela vintern nöjer vi oss med 60 och 70cm.


Har även ett nytt inlägg som jag kommit på att jag vill dela med mig av men det kommer troligtvis upp på bloggen imorgon:)

Hoppla!








Kommentarer


Kommentera inlägget här: