pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

fettisdagen

Kategori: Allmänt

Fettisdagen var det idag men inte en endaste semla har jag ätit. Men det kommer fler chanser och föresten har jag redan ätit semlor minst två gånger redan i år.




Men min dag har varit helt ok ändå först jobba från kl 5 till 13.15. Och sen vidare till affären för att handla lite åt mormor innan jag kunde åka hem. Sen var sakerna tvungna att levereras så det tog en stund innan jag var hemma och kl 15 hade jag och Sara bestämt träff i stallet för en ridtur.

Och det var precis att jag kom i tid eftersom jag var tvungen att rasta hundarna en snabbis först med.

Vi red i två omgångar först på Åsa och Schasen och tyvärr ramlade Sara av honom men det gick bra som tur var. Sen bytte vi hästar till Åse och Viggen och den turen blev betydligt lugnare.

Och sen blev de en snabb vända in i köket för att slänga i sig lite mat innan det var dags för en lite längre promenix för hundarna.

Som ni märker har min dag varit nästan som vanligt....Så just nu är det väldigt skönt att bara sitta ner och slappa lite.


Hoppla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: