pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

I väntans tider

Kategori: Häst (fjordhäst)

Nu blev ni nyfikna va?? 

Jo jag har varit olydig mot min egen plånbok beställt lite hästgrejer som ja egentligen inte behöver men vill ha! Och de borde dyka upp hur snart som helst. 

De var ju REA;-) på HORZE fram till påskhelgen 15% på hela deras sortiment plus att de var fraktfritt och även en gåva utlovades. Så de erbjudandet gick ja på och beställde (länkar grejerna för ja vet inte riktigt va de tycker om att ja lånar bilderna;-)) dessa ridbyxor, jag har ju ett par vita och det är sällan ja tävlar där de är krav på vita ridbyxor men ja tycker att de är riktigt snygga i alla fall på bilden. Mot de vita Hööks ridbyxorna som jag annars har så ja tror att de är värt de och de va ju 15%rabatt som ja själv intalar mig;-)

Sen fick de bli benskydd fram, bak i mörkrött eftersom ridkavajens krage är plommonfärgad typ vinröd så kan de ju vara roligt och matcha lite. Men på bilderna på deras hemsida ser skydden nästan rosa/lila ut så ja hoppas att de bara är dålig bildkvalite men annars får det väl gå ändå!

Och gåvan var en sån här keps de fick man se när man gjort sin beställning nämligen.

Så nu hoppas ja att de kommer snarast och att grejena passar.

 
Jag och Åse

Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: