pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Inte alls bra....

Kategori: Allmänt

De har nämligen lagat asfaltsvägen här hemma med sånt där smågrus och något svart klibb som ska få gruset att fastna i hålorna.

+ Hålorna förvinner nästan men inte helt.
+ De flesta bilar kör väldigt lungt och sakta eftersom de är rädda om sina bilar.

- De skvätter ner min bil.
- När gruset satt sig kommer alla köra som idioter på vägen igen för då finns de ju inga hålor som de måste sakta in för.
- De fastnar i hundarnas päls speciellt mellan trampdynorna och de blir helt galna och vill bara få bort de.
- Om man är ute och går i shorts och de kommer en bil så skvätter de på mina ben och det gör ONT!!
- Varför lär sig aldrig komunen, i längden måste det väl vara billigare att asfaltera om hela vägen istället för att slänga på sånt där varje år. Men ja är inget insatt så de ska ja väl inte lägga mig i men de var bara en liten åsikt.


Så helt klart fler minus än plus i från min sida.

Nu hinner ja inte skriva mer för jag ska på 88års kalas och äta tårta!!

Hoppla!







 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: