pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

27/1-11

Kategori: Allmänt

Kan väl börja med att avslöja att toan är klar uppfräschad nu. De går säkert få till de bättre om man skulle vilja lägga med pengar och energi på den. Men med tanke på vilken tid de ändå tagit för mig med de lilla jag gjort så känner jag mig klar. MEN tyvärr lägger jag inte ut några bilder på de idag då ja känner att jag inte hinner tömma kameran men de ska bli snarast jag lovar.

 

De har inte hänt så värst mkt idag följde med mormor till Töreboda och handlade en sväng på eftermiddagen. Promenixat med hundarna och även en halv timmes promenix med Moa och Flora. De blev även lite trav så undra hur normalt de ser ut egentligen en person ute och springer med två hästar en på vardera sida :-). Men de bjuder jag på och just idag tror jag inte att det var någon som såg mig för den delen heller.

 

Imorgon är de ju dags för ridlektionen så de känns fortfarande skoj och spännande och se hur de kommer att gå.

 

lördag är det dags för årets första agilitytävling och de blir i Tibro med Caktus. Den är bara inofficiell så jag tar de mest som träning men visst är de roligt om de skulle gå bra.

 

 

Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: