pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

snart är de äntligen helg

Kategori: Allmänt

Men först ska morgondagens arbetspass avklaras och jag börjar klockan 5 i morgon och de känns lite sådär med tanke på vädret. De har varnat hela dagen för ovädret som ska dra in över sverige i kväll/natt. Än sålänge blåser de bara men om de nu ska komma snö också så är de bara att hoppas på att den kommer efter halv 5 imorrn så ja kommer ut med bilen.

 

Sen kommer jag och Caktus åka till Borås och Mikael :-) Och eftersom Micke nästan bor granne med Hööks ja inte är de långt att köra i all fall några minuter. Så ska vi självklart åka dit de har 10% på nästan hela sortimentet. Och jag behöver broddar bland annat och så tror jag de blir de här täcket till Caktus om de finns hemma:


Sen får vi se vad som händer på lördagen men på söndagen är de dags för årets sista agilitytävling i ett ridhus utanför Borås. Den är bara inofficiell men ja tar de som en träning och vi är redan taggade!

CAKTUS = Vassast på banan och så kan man ju alltid fråga om han är taggad;-) Bästa namnet på en agilityhund! hi hi!

Hoppla!

Kommentarer

  • Lina säger:

    Kolla på bloggen nu, svaren finns uppe och kolla ifall du fick de svar du sökte :)

    Rubriken heter, Era frågor mina svar! :)

    2011-12-09 | 08:11:09
    Bloggadress: http://ryttarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: