pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Litet shopping-tips för hästnördar:-)

Kategori: Stallet

Måste bara tipsa om att Horze har just nu fram till den 26april 15% på allt plus fri frakt!!!
Det var på den sidan ja köpte mitt reflexridtäcke som ja blev/är jättenöjd med. Men ja tror inte det är något ja behöver men ja ska ta och kika runt lite till vem vet ja kanske hittar något ändå. Förövrigt tycker ja att de har väldigt mycket snygga grejer så de är väl snarare en kostnadsfråga att jag avstår ifrån att skicka efter;-)


gillar speciellt dessa  senskydd som finns i 14färger!!! de är inte vart som helst man hittar de i så många färger!!






hoppla!





Kommentarer

  • Jessica säger:

    Sv; Åh, vad skoj!!! :) Tack! Jooo, det ligger måååååånga timmars träning bakom allt, framförallt umgås jag med min häst flera timmar varje dag och ju mer vi är tillsammans desto bättre förstår vi varandra! :)

    2011-04-12 | 22:22:39
    Bloggadress: http://nordsvenskaoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: