pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Plask i det fina vädret

Kategori: Häst (fjordhäst)

Va jag har förstått och enligt vädret på TV/radio/tidning har det regnat lite överallt i Sverige idag. Och skulle så gjort även här men det har de varken gjort hemma hos mig eller inne i stan där jag jobbar!!! För här har solen skinit nästan hela tiden och de är först nu det börjar bli lite grått men ännu inget regn. Så kanonväder helt enkelt!!!

 

 

 

Red en tur på Åsa genom grushålan och där var det en jättestor vattenpöl som vi plaskade runt i en stund och Åsa tyckte att de var jätteskoj att stå och sparka med frambenen så vattnet bara skvätte. Men sen uträttade Åsa ett toabesök i vattnet så de började flyta runt en massa hästlortar så då gick vi därifrån:-) 

 

 

 

 

 

Imorgon blir de banhoppningsträning i Moholm och ja hoppas på att vädret håller i sig eftersom det är utomhus. Det är osäkert vilken häst det blir jag har anmält Åsa men eftersom de skulle börja redan kl 17. Så vet ja inte om min tänka medhjälpare kommer att hinna hem ifrån jobbet och jag vågar inte hållas med Åsa själv. Så om ja åker själv blir det Åse men de får ja se imorgon!

 

Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: