pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Hopplös!

Kategori: Allmänt

Ja vet jag är hopplös med att inte skriva men här kommer ett litet inlägg i alla fall. De senaste som hänt är att jag och Caktus tävlat i Karlstad i off. agilityklass1 och hopp 3 med 5fel i varje klass.
 
Bild från Karlstad på mig och tuss foto Mia Johansson
 
Jag och Micke har varit i Danmark över dagen och jag som i stort sett letat nya skor hela våren utan framgång hittade 3 par! i Danmark till bra priser med.
 
Bild från Danmark!
 
Och igår kom en extra fjordsto hem till mina gula som ska gå ihop med Moa i sommar eftersom det bara är hon som får gå på bete. Åsa blir tjock av att bara se gräs.... och Flora har haft fång och det vill vi inte få tillbaka på henne. Men nu i början får det gå ihop allihopa. Och det är roligt att se att det kan vara så stor skillnad Jane är endast 130cm i mankhöjd och Flora över 150cm! Men ändå samma ras bara lite olika gener och stam:-)
 
 
Full fart!
 
Och nu är det snart midsommar och på söndag är det 90års kalas som gäller! inte var år man får vara med om det :-)
 
Hoppla!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: