pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

En dag kvar

Kategori: Allmänt

En dag kvar tills jag går på min 4 veckors långa semester kommer att börja kl 5 och slutar runt kl 9 imorgon så det känns helt OK!
Men jag kom hem rätt så tidigt idag med så jag började med att rida Åsa innan solen stod som högst på himlen även Moa och Flora fick komma ut på en tur med hjälp av Linnèa. Och även de fyra träns jag använder mest Moa 1st, Flora 1st och Åsa 2st blev ordentligt avputsade idag. Det är inte varje gång jag plockar isär allt får jag väl erkänna men idag så blev allt ordentligt gjort!
 
 
Och igår var det fjärde gången på sommarcupen och detta året har jag valt att starta med Caktus och Elliott men Casper får vara med och hejja på. Så just nu ligger Caktus först i poängställningen utav mediumhundarna och Elliott andra plats i small.
 
Så att.... så ligger de till här hemma och nu ska jag strax med Linnèa till hennes häst och kolla hur man sköter honom eftersom jag ska ta hand om honom på lördag. Han är nämligen "sjukskriven" och går i sjukhage men måste då promeneras lite.
 
Hoppla!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: