pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Varför?

Kategori: Allmänt

Till en början får jag ursäkta mig att jag tjatar så mycket om denna tävling men det gäller ett par ridstövlar värda 4499kr!!! Och röstningen slutar den 28jan. De ser ut så här:
 
Så ni kanske förstår varför jag så gärna vill vinna! Men för att övertyga er lite mer ska jag skriva upp några argument ;-) Men sen om ni röstar så är valet helt erat eget men utifall att ni tänkt lägga en röst på nr 5 så hjälper jag er med att bevisa lite extra att ni valt "rätt" .
 
RÖSTA HÄR:
 
* Jag är en tävlingsmänniska ut i lilltån!
* Jag har funderat på nya ridstövlar dock inte så dyra.....
* Jag skulle aldrig aldrig ha råd att lägga så mycket pengar på ett par ridstövlar, fattig städerska som man är:-(
*Jag är grymt glad att ha fått mitt rim utvalt, något jag inte ens kunnat drömma om. Men då vill jag även gärna ta del av vinsten! Annars kommer det känns som man snubblar på målsnöret....vilket kan hända.
* Stövlarna är urläckra:-)
* Är väldigt nöjd med tidigare Mountain Horse produkter jag äger.
* Jag skulle bli så sjukt glad, inte för att man rider bättre i dyrare grejer egentligen men citerar mitt eget rim
"Har du Mountain Horse Interceptor på din fot
kommer du bli hästens bästa pilot!"
Så vem vet det kanske finns magiska krafter i stövlarna och om inte annat har jag nog ALDRIG haft något så dyrt på fötterna.
* Det kommer bli så surt att inte vinna ett par nu när man är så nära, eller vad hade ni själva tyckt?
* Det är ännu en gång superroligt att jag har haft turen och kommit med så nu är det bara att hoppas på det bästa!!
 
 
Så in och rösta nu  och tipsa gärna släkt och vänner också :-)
 
Hoppla!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: