pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

testsprungit!

Kategori: Allmänt

Först nu börjar min förkylning ge med sig fast det är fortfarnade snorigt läge men jag orkade inte vänta utan tog med Tuss på en joggingtur! 
Kände att jag saknade riktiga vinterlöparskor eftersom mina blir snorhala när det kommer is, så på vissa ställen fick vi gå men det var bara skönt. Jag inser att en viss del utav min kondition försvunnit under vintern om man säger så....
Började med uppvärming 2 km promenix ihop med alla hundarna och sen fick Casper och Elliott och gå in och jag och Caktus sprang som sagt en liten tur.
Och så här blev resultatet av joggingen: 
 
avslutade just ett runtastic lopp av 5,55 km på 33m 37s
www.runtastic.com
Registrerat med runtastic Windows Phone 7 App
Tempo: 06:03 min/km
 
Så nu kan det bara bli bättre! För ska vi fixa Hundlöpet på en mil så kan vi INTE ligga på latsidan precis. Men än är jag inte anmäld men det hinns med om vi ska vara med. Men jag får väl erkänna att jag tror jag ska vara med eftersom jag både beställt dragbälte/joggingbälte på Granngården och en sele ifrån Majas mamma till Caktus så det enda som fattas är en expanderande lina! Sen är vi ett riktigt linlöpning med hund ekipage!
 
Hoppla!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: