pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Agilitytävling Tibro

Kategori: Agility

Tävlingen i Tibro gick mycket bättre än förväntat får jag nog säga och varmare än jag befarat kändes det med.
Vi gick felfritt i tre klasser och diskade oss i en hoppklass men det var "jag" som diskade oss frivilligt då han redan innan rivit ett hinder och sen blev det något galet i slalom så att han hoppade över en pinne. Men det är något han sällan gör så isället för att ta om hela slalom och dämpa farten så valde jag att fortsätta på nästa hinder och då blir man diskad!
 
Caktus resultat:
 
Agilityklass A 4a
Agilityklass B 3a
Hoppklass A Diskad
Hoppklass B 4a
 
Och det var ca 25starter i varje klass men det finns helt klart saker som behöver bättras på de vet jag men jag är absolut nöjd med dagen!
 
Och ni glöm inte att rösta, sista dagen är på måndag http://equipage.se/index.php?option=com_k2&view=item&id=1888:sju-ska-bli-tre&Itemid=1#comment-6385 Men med min otur så vinner jag väl inga stövlar då risken finns att all tur kom idag;-) Men jag kommer att hoppas in i det längsta :-)
 
Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: