pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Agility debut

Kategori: Agility

På lördag är det dags för min och Caktus första tävling för i år och det kan gå precis hur som helst då vi knappt tränat. Bara lite hopphinder och slalom i trädgården men det är "bara" en inofficiell tävling med 4! starter. Så det blir träning i sig att bara vara med men jag hoppas det kan bli lite varmare än det varit de senaste.
Eftersom de är i ett ridhus i Tibro och vad jag vet så är inte deras ridhus isolerat så risk för kyla finns burrrr. Och jag kollade på yr.no precis och de visar:
 
Lørdag, 26.01.2013 Tibro
TidVarselTemp.NedbørVind
kl 0–6 Delvis skyet.  Gjelder for: kl 0–6 -10° 0 mm Svak vind, 2 m/s fra sørSvak vind, 2 m/s fra sør
kl 6–12 Delvis skyet.  Gjelder for: kl 6–12 -8° 0 mm Svak vind, 3 m/s fra sørSvak vind, 3 m/s fra sør
kl 12–18 Delvis skyet.  Gjelder for: kl 12–18 -6° 0 mm Lett bris, 5 m/s fra sørLett bris, 5 m/s fra sør
kl 18–24 Delvis skyet.  Gjelder for: kl 18–24 -7° 0 mm Lett bris, 4 m/s fra sørLett bris, 4 m/s fra sør
 
En gamal bild på Caktus av rätt dålig kvalitè men de fick bli bättre än inget!
 
hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: