pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Fynd?

Kategori: Allmänt

Fynd! Okej kanske inte det mest nödvändigaste sakerna som jag kunde behöva men när de säljer saker jag vill HA till billigare pris än valigt så har jag svårt att hålla mig.
 
För i helgen när jag var i Borås pågick även Gina Tricot Grandprix tävlingarna i Borås ridhus vilket innebar att Hööks-butiken i Borås hade en massa extra erbjudanden. Som på den här hjälmen, som de gav 200kr i rabatt på hela helgen.
 
 
 
 
Och den är ju så snygg enligt mig så nu är det min finhjälm / reservhjälm.
 
Och så självklart till min plånboks skräck hade även My One kanon erbjudanden, halva priset på valfritt träns och tävlingsskjorta. Men något träns behövde jag inte intalade jag mig själv fast att det fanns flera snygga.....
 
Nu tävlar inte jag alls ofta men den här tävlingstoppen har jag kollat in tidigare och den är ju så fin! Så med halva priset på den så kunde jag bara inte låta bli utan en sådan här fick åka med hem:
 
 
Och den hittar ni mer info om här http://www.mountainhorse.se/eshop/vaar-2013/ridklaeder/ridtoppar/article2548.aspx den vita valde jag.
 
 
Hoppla!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: