pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Vill ha!!!

Kategori: Allmänt

Jag har en viss förkärlek till dödskallar, jag vet inte riktigt varför men jag gillar det skarpt. Jag har det på toppar, hundtäcken, hundkoppel, fleecefiltar och en taklampa! Inte världens snyggaste direkt men det är dödskallar på som sagt. Har även ett rosa regntäcke till Åsa med dödskallar på inköpt på Ullared för många årsedan och även två sadelöverdrag som jag köpte där nere. Ja det var några grejer jag kom på just nu finns säkert flera i mitt hem och nu har jag hittat dessa två snygga dödskallenyheter på Hööks.
Men jag tycker inte de är helt prisvärda men jag får se när jag kommer till en butik och har möjlighet att kika, känna och klämma på dem live liksom. För på bilder så fixar de ju alltid till sakerna en del så det ser extra fina ut.
 

Sporremmar 

Lackat läder med strassprydda dödskallar.

Pannband

Pannband med silverfärgad kedja och två dödskallar med vita stenar.

 
Produkterna finns på hooks.se
 
Hoppla!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: