pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Trötter!

Kategori: Allmänt

Idag är jag en trött Elin, men jag tror jag vet vad det beror på.....Jo att jag igår morse åkte ner till Karlskrona (nästan i alla fall, Rödeby för att vara mer exakt) för att vara med och fira Mickes kusins sambo Henke som fyllt 40år! Och kvällen/natten gick sjukt fort med massa god mat, tårta och lekar. Men lekarna var jag värdelös på....Och halv 3 i morse gick vi tillbaka till husvagnen för att sova och gick upp runt kl 10. Så egentligen är sovtimmarna till och med fler än en del utav mina vardagar men det känns inte just nu. *Gäsp*
 
 
                                                      Party party:-D
 
Och för en timmesen kl 19 var jag hemma igen och de känns i kroppen och imorgon är de jobb från 5.30 som gäller tills vi blir klara framåt 14 och på kvällen är det NH-kurs med Åsa.
 
Så sådant är läget! 
 
 
Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: