pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Att jag aldrig lär mig!!!

Kategori: Allmänt

Att jag aldrig lär mig att ALDRIG lämna något som är det minsta ätbart på köksbordet!
Som idag då jag drabbats av eländes sjukdomen förkylning igen! Och har haft grymt ont i halsen så jag köpte mig ett packet Strepsils för rena rånet 59kr för ett ynka antal tabletter. Och även en ask Alvedon som jag la på köksbordet när jag kom hem idag.
Sen la jag mig för att vila, blev visst 2 timmar men mina askar låg kvar eftersom jag var hemma men inte tänkte jag på det när jag gick ut för att fodra hästarna.
 
För att så fort jag lämnat huset så börjar min kära mellanpudel Caktus utforska huset och hittade då min ask Strepsils, tur i oturen att han valde den framför Alvedonen.
 
Så när jag öppnar dörren när jag kommer hem så är Caktus i full gång att förstöra min ask Strepsils, kartongbitar överallt och 1 hel tablett var borta och två till tuggade på!
 
 
 
 
 
Så nu är det bara att hoppas på att hans mage fixar att äta Stepsils!
 
Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: