pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Pyskbryt!!!

Kategori: Allmänt

Att jag ska vara så trög eller är det kanske inte gjort för oss bloggande svenskar?  Jo den nya mobilen har Windows 7 som programvara eller vad det kallas. Vilket innebär att jag inte förstår hur jag ska få in bilderna i datorn? Och ännu mindre till bloggen, sist när jag fick dem i miniformat till bloggen mejlade jag över dem men då blev de tyvärr inte större.
 
Är ett speciellt program man var tvungen att ladda hem till datorn och så långt har jag förstått men allt i det programet är på engelska och hur rörigt som helst. Eller så är det bara jag som är trög helt enkelt? Men jag får i alla fall pyskbryt på det och mitt tålamod har tagit slut.
 
Så det blir till att hålla ut tills nästa helg när Micke kanske kan hjälpa mig, jag håller tummarna för det iaf.
 
 
Nu lite annat, red lite dressyr på Moa igår och oj vad man glömmer fort. Vilken annan känsla det är att sitta på en häst som kan bara man själv gör rätt. Och även Moa tyckte det var skoj fast hon blev trött utav det. Red även ut en sväng på Åsa igår.
Och idag har det varit storputs utav Åsa inför bruksridningen imorgon då även ryktningen kommer att bedömas. Så nu är hela hon inpackad i täcke och med uppknuten svans inlindad i tyg. Allt för att det ska gå så lätt som möjligt imorgon och tyvärr kan jag ju inte visa er någon bild som ni läste tidigare.'
Har även hunnit med en julmarknad idag och det var mysigt men sjukt trångt eftersom det vara så mycket folk där.
 
 
Och nu blir det pepparkakor och Ädelost Fikon!
 
 
 
 
 
Bild lånad från Kavli.se
 
 
Hoppla!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Åh jag hade så gärna velat följa med och titta idag. Men tyvärr så jobbar jag i eftermiddag:( Lycka till!!:D

    Svar: synd:-( men nästa år är du och Jazze med hoppas vi:-)
    pudelz

    2012-11-25 | 08:07:55
    Bloggadress: http://nytorpsjazz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: