pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

vilket väder!

Kategori: Allmänt

När det är 22,7 plus i skuggan då är det varmt! Har precis klippt klart gräsmattan och de var varmt men väldigt skönt att ha det klart inför helgen.

Och ska man rida så får det bli sent på kvällen eller tidigt på morgonen om man är ledig.

Igår var jag och Åsa ute och red ihop med Linnéa på jättehästen Fille. Åsa som är en 145cm i manken och Fille 175cm och sen hals och huvud på de. Så jag och Åsa ser säkert jättesmå ut bredvid honom men när man sitter på Fille käns han inte alls farligt hög men i jämförelse med typ mina hästar så är han rätt stor. 


Fille och Linnèa och Åsas öron.


Men idag blir det ingen ridning för min del för ikväll ska jag Micke och Caktus gå Kvarnstensvandringen i Lugnås en tur på lite över 1mil!

Har aldrig gått den rundan förut så de ska blli spännande och se hur den är, enligt vad jag hört är det väldigt fin natur att se på under promenaden.
Men de kommer säkert vara varmt även ikväll så de blir till att dricka mycket vatten.

Och imorgon blir det Olstorps premiär för mig i år, de är Björn Rosenström som ska spela och så fint väder på det så lovar jag att de kommer bli en massa folk = kul.

Hoppla!


Kommentarer

  • Linda Bäckvall säger:

    Åååh! Kvarstenspromenaden är jätte mysig! Tråkigt att jag inte är hemma i helgen, men de verkar ju vara kanon bra väder att promenera i :)

    Njut åt mig med!

    2012-05-25 | 16:19:02
    Bloggadress: http://lindabackvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här: