pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Vår

Kategori: Allmänt

Igår var det hur vårigt väder som helst ute, passade på att trycka en blid på Caktus ibland några vårblommor.
Men idag är vädret istället hur trist som helst och nu under eftermiddagen har det även börjat regna. Så jag har inte bestämt mig för om jag ska rida en häst eller hoppa över det helt eftersom jag ändå ska fira min lilla lillasyster på hennes födelsedag nu i kväll.
Men igår blev allihopa ridna då Lin var här och följde med på turena och sen gick jag en långsväng med hundarna efter i det toppensköna vädret.
Hoppla!

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Vilken fin bild! Sötiz

    Sv: Vi har turen att ha två banor en 20x60 och en 30x40 kanske.... bortskämda! Bara plöja och harva så är bana klar.

    2012-03-29 | 21:13:08
    Bloggadress: http://motosidressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här: