pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Fredag

Kategori: Allmänt

Jag tror ingen i min del av landet har kunnat undgå det sköna vädret som varit ute idag. Så när jag kom hem från jobbet blev det en sväng med dogzen och sen vidare till stallet och putsa grejerna inför morgondagen. För imorgon ska jag och Åse hoppa bana ( clear round) för första gången i år visst har vi hoppat lite men endast stockar ute i skogen. Men förhoppningsvis är hon taggad att hoppa känns dock som att Åsa tycker att det är lite roligare att hoppa än Åse. Men imorgon har jag ingen medhjälpare med mig och Åsa åker jag inte iväg med själv men det går däremot bra med Åse.

 Åse löshoppad hemma i höstas.

Har även hunnit med en barbacka tur på Åse och även tvättat hennes svans som var mer än välbehövligt. Och så blev det ännu en tur med hundarna för att vara inne i sådant här fint väder borde nästan vara förbjudet!

Men in kom jag i alla fall och slog på stort och lagade Flygande Jakob och så här trevligt såg det ut och gott var det också!



Hoppla!

Kommentarer

  • Madde säger:

    Åh flygande jakob som är så himla gott! Vi ses imorn. Jag är faktiskt lite nervös:P Och förresten; Millsan är bättre. Ingen fästingsjukdom som tur var. Men ett förhöjt levervärde som vi ska ta om igen om 3 veckor:)

    2012-03-23 | 20:30:41
    Bloggadress: http://madduskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: