pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

2012-03-08

Kategori: Allmänt

Dagen blev inte bättre än att även vikarien blev sjuk och åkte hem efter ett par timmar och då fanns ingen mer vikarie att tillgå så jag fick jobba för två resten av dagen.
Väl hemma har det blivit hundbus i trädgården och snart ska jag träna lite snus-sök med Caktus här hemma.
Jag har även dressyrat med Åsa och hon var rikitgt duktig de sista och rätt så trött. Sen gick jag även en kort promenix med Moa och Flora.
Men nu är det bara en arbetsdag kvar som skönt är och min ordinarie jobbarkompis kommer i morgon och sen kommer jag åka till Micke!
Och på lördag då händer det grejer:-) Micke fyller år!!!!! vilket han verkligen längtar till.....Ne, nu var jag ironisk han vill inte alls fylla år så det ska vi fira med att shoppa på GeKås i Ulllared.
Och datorn blir troligtvis hemma i helgen så jag får återkomma efter helgen med hur fattig jag råkat bli efter Ullareds besöket.
Och om någon undrar vart jag gör av alla mina djur när jag är i Borås så löser det sig så pass bra att jag får inneboende mor, syster och ibland bror ihop med hundarna och hästarna får mat av dem. Och har jag tur rider någon kompis någon av hästarna annars får de vila.
Hoppla!

Kommentarer

  • Lina säger:

    Hoppas du får en jättetrevlig lördag!! ^^

    2012-03-10 | 12:53:41
    Bloggadress: http://iinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: