pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Nu är vi redo!

Kategori: Allmänt

Imorgon bär det iväg till Axvalla travbana med åsnerna, svansarna är tvättade och urborstade och flätade, välryktade med täcke på. Allt för att de ska gå så smidigt i morgonbitti som möjligt.

Så 11.15 ska de in i paddocken på Axvall och visa sin bästa sida hoppas jag. Men hur de blir de återstår att se.

Förövrigt så har de blivit en riktigt hästig dag på förmiddagen red jag och Sara Åsa-Schasen och sen Åse-Viggen. Och på eftermiddagen pysslade jag om Moa och Flora en stund var och de fick även komma ut på varsin liten runda.

Och hundarna tog Rebecka med på långpromenad och kollade bland annat på lammungar på en gård några km bort. Så de var väl tur att jag fick pudlarna tillbaka så de inte hade förväxlats med något får;-)

Hoppla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: