pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Utan internet i en hel vecka!!

Kategori: Allmänt

 
Nu tror jag att mitt internet ska fungera men jag vågar inte ropa hej ännu för lampan är bara ljusblå när de fungerar helt normalt ska den vara mörkblå!
 
De dagar jag varit utan de har varit skönt men ändå sjukt frustrerande då det är något jag betalar för och vill ska fungera. Så det jag gjort istället är en hel massa grejer bland annat klippt hundarna. En dag Elliott och dagen därpå Casper och den kvällen badade/fönade/kammade jag även ur Caktus päls riktigt  noga så jag dagen därpå kunde klippa honom.
 
 
 
Foto: Min nyklippta trio :-)
 
Min söta nyklippta trio.
 
 
Sen har jag ridit en hel del och idag blev det körning för Åsas del och de verkligen hon uppskattar men tyvärr blir det inte så ofta eftersom jag inte vill köra med henne helt själv utan vill ha någon med mig. Så idag var Micke snäll och ställde upp. Och eftersom förmiddagen bestod utav regn så passade jag på att baka bullar något som inte alls händer ofta!. Och när jag ändå höll på gjorde jag en småkaka oxå. Men de blev i alla fall ätbara båda två som tur var.
 
Hoppla!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: