pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Mycket idag

Kategori: Allmänt

Man hinner rätt så mycket på en dag bara man vill. som idag jag började med loppisen i Hova och fyndade Bucas fodrattäcke, rakt bett med fasta ringar, BR/ Jos Lansink jacka och en burk med 10tal broddar + gängtapp, lädersadelgjord med magplatta för endast 335kr! Och sakerna var i bra skick så jag är nöjd!
Sen åkte jag och möte upp Rickard och Pappa i Töreboda och gick med dem på veteranmarknad en stund och de var inte alls lika skoj. Men då fick jag Rickard att hålla Caktus när jag var inne i mataffären och handlade sen efteråt eftersom det var för varmt för att lämna honom i bilen. Man får ju tänka smart!
 
Väl hemma igen så tog jag lunchrast och så gick jag och hundarna ut i skogen på blåbärsjakt. Men när man får ihop 1 liter på en och en halv timme så är det inte så skoj. Till och med hundarna verkade tröttnat i slutet men blåbär är alltid gott så de fick det vara värt.
 
Och så löshoppade vi Åsa och Schasen nu ikväll och även Moa fick göra några skutt på låg höjd bara för att hon tycker det är så skoj men tyvärr inte hennes sena.
 
Men inte var kvällen slut efter det, ne då tog jag och Rickard och cyklade 1,3mil (enligt min mobil) men då stannade vi i Wassbacken och köpte oss varsin glass.
 
Och egentligen hade jag velat visa er bilder från löshoppningen men tyvärr går det inte ladda upp bilder utan jag får vara glad att jag kan surfa överhuvudtaget just nu. eftersom det fortfarnade bryts stup i ett!
 
Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: