pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

I bilder

Kategori: Allmänt

Eftersom det har varit som det vart med min internetuppkoppling och fortfarande är kommer nu ett inlägg med en massa bilder från min mobil. De har tagit mig tre dagar att ladda upp dem eftersom det slår av så ofta och då får jag börja om. Vilket jag inte riktigt har varken tålamod eller tid till.
Men de äv väldigt blandade men jag skriver text under bilderna.
 
 
Rhodos <3 en dag när vi tog en promenad utmed stranden långt ut på en udde.
 
 
 
 
 
 
Mikael och guiden framför mig på stranden.
 
 
 
 
 
 
 
Mot stranden!
 
 
 
 
 
 
 
Jag!
 
 
 
 
Så här kunde buffen i hotellets matsal vara dekorerad.
 
 
 
 
Lite dålig bild men Elliott före klipp/trimning
 
 
 
Och Elliott efter.
 
 
 
Jag, Rickard, Micke och Caktus var ute och fiskade en dag utan napp........
 
 
Bild tagen från båten under fisketuren.
 
 
 
 
Schasen på löshoppningen i lördags.
 
 
 
 
 
En glad Moa.
 
 
 
 
 
Fick ingen bra bild när Åsa hoppade men här är hon.
 
 
 
 
 
Åsa under en ridtur då vi Ramlade omkull! Annars brukar jag "GÅ" omkull med kullebytta som följd ( har gjort det på Moa) Men nu så blev Åsa rädd för något och kastar sig åt sidan och snubblar samtidigt så hon åkte omkull på sidan i ett mjukt fall då det även var på gräs. Så ingen skada skedd vi blev nog mest förvånade båda två.
 
 
Och sist en bild på jackan jag köpte på loppisen för 50kr, som hänger på tork efter tvätt. Tror att jag kommer få bra användning för den i höst.
 
Hoppla!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: