pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

helgen över

Kategori: Allmänt

Den här långhelgen gick hur fort som helst och på jobbet har min ordinarie jobbarkompis kommit tillbaka så de kändes riktigt bra att träffa henne igen efter 3veckor. Lite sammanfattat om helgen kommer här.

-SNÖ!!!! hur härligt som helst men tyvärr försvinner den väl snart igen.
- Varit på kaffe med 7sorters kakor hos mammas moster, hon kan baka hon:-)
-5,5h har jag klippt och ryktat kossor, fick till och med blåsor i ena handen aj aj!
-promenixat med hundarna och ingen lera följde med in= underbart
-Städat bort en del av julsakerna och slängt ut julgranen och den fick hästarna äta upp och den är nu helt slut inte minsta lilla stam finns kvar.
-I söndags var alla mina fyra hästar + Lillen ute på samma tur, Linnèa på Åse, Mari på Åsa jag på Moa med Flora som handhäst och Fia på sin Lillen.

Har säkert glömt något men helgen gick i alla fall enormt fort.


Flora och Moa huger in i min julgran.


Och idag har jag hunnit med varsitt dressyrpass i hagen med Åsa och Åse. Jag får passa på nu när underlaget är bra för när de väl börjar töa går de inte rida där.

Sen har jag och Linnéa tränat lite med hundarna, Linnéas Jason var jätteduktig tillskillnad från Caktus som inte alls kunde koncentrera sig. Casper och Elliott var mest med för att få komma ut lite.

Hoppla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: