pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Här händer det grejer

Kategori: Allmänt

Bilen blev lagad nästa dag så den fick jag hem fort och nu tar bromsarna väldigt bra. Tror att felet varit på gång ett tag.
Och idag har jag jobbat och direkt efter möte pappa upp inne i stan och vi åkte till Vara och kollade in en V70 som blev min!!! Sen var de bara hem och byta om och ut i ladugården och hjälpa till med mjölkningen.
Och efter det vidare till hästarna så nu är de rätt så skönt att bara sitta och slappa.
Jag har letat bil länge och förra helgen hittade vi denna på Blocket med det var först idag vi hade möjlighet att kolla på den.
Så nu har jag en Renault över om någon är sugen på att köpa?
Och imorgon då ni! Har mitt jobb firmafest hade all personal kommit skulle vi blivit ca 400personer men ja tror vi är strax över 200 anmälda.
Så de kommer bli skoj de är middag och hemligt uppträdande som kan vara precis vad som helst bara att hoppas på att det är något bra.
Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: