pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Göteborg!

Kategori: Allmänt

Jag har gjort ett tidsinställt inlägg för om allt gått som planerat är jag i Göteborg just nu.
I går åkte jag och Rebecka till Micke och idag vidare mot Göteborg för att se Disney On Ice på Scandinavium. Vi fick det i julklapp utav mamma nämligen Rebecka har varit på det förut och ville gärna dit igen så idag är vi där.
Tror att de kan bli en häftig show och vi ska sitta på rad 13 så de borde kännas rätt så nära åkarna.
Kommer troligtvis även bli besök på något mer ställe när vi ändå är inne i Göteborg kanske Ikea vi får se helt enkelt.
hoppla!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Sv: Tack han är för go, enriktig personlighet.



    Hur var disney on ice?

    2012-01-16 | 18:44:07
  • Marie säger:

    Det var jag som råkade kommentera anonymt... :)

    2012-01-16 | 18:44:45
    Bloggadress: http://stallbrannebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: