pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Fårskinnssulor

Kategori: Allmänt

(De är något fel på blogg.se som väldigt ofta nu för tiden men mellanslag fungerar inte på de synliga inlägget)

Kan börja med att meddela att jag vann inte sadelgjordstunnels budet på Tradera då jag tyckte att den gick upp för mycket i pris slutade på 83kr. Så de är bara hoppas på bättre lycka nästa gång. Säljer själv ett par reflexchaps som ni kan buda på om ni vill:-)
Anledningen till att jag säljer dem är de har blivit liggandes hemma hos mig då de är för korta. Har nämligen ett par till i storlek L som jag är jättenöjd med.
Sen måste jag hylla fårskinnssulorna! Som jag denna vintern stoppat ner i mina vinterkängor. Och de känns att jag har dem fryser inte alls farligt om fötterna. Nu har det ju inte varit jättekallt ute men de är ändå ett väldigt enkelt tips för att få ha varma fötter!
Hoppla!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: