pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Yes yes yes!

Kategori: Allmänt

Kommer ni ihåg Marabou Black?


Nu  har jag äntligen fått tag i den och smakat men det har inte varit det lättaste. Har kikat runt i varenda matvarubutik det senaste utan resultat. Sen fick jag tipset om att den fanns på Pressbyrån och idag sprang jag i i Mariestads Pressbyrå med hopp om att få köpa en men inte då för de hade inte den:-(


Men nu ikväll har jag varit på preparatsök träning med Caktus ( Det gick skitbra!) och gick då in i den lilla ICA affären och vad hittar jag där?? Jo självklart Blacken som jag så länge sökt. Tänk att den fanns i den näst närmsta butiken hemifrån.

Och vad tyckte jag?? Den var jättegod! Den smakade som en marabouchokladkaka med lakritskrisp i kan man väl säga.

Så den kan jag tänka mig att köpa igen.

Men jag hittade även en nyhet till som jag köpte men den har jag inte smakat än:




Den lila påsen fick följa med mig hem, de ska visst vara sura läkerol.

Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: